Școala Gimnazială „Tudor Vladimirescu” Călărași – Analiză particularizată

Școala Gimnazială „Tudor Vladimirescu” Călărași – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 664

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

67 de elevi (10,09%), 8 părinți și 1 profesor

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Mai puține teme46
Mai puține teste și evaluări32
Libertatea de alegere25
Lipsa stresului21
Săli de clasă atractive17
Învățarea prin joc14
Acces la tehnologii digitale12
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii12
Experiențe de învățare moderne10
Să fiu ascultat8
Învățare practică7
Exigență redusă în notare7
Provocări intelectuale6
O bună consiliere psihologică5
Resurse educaționale bogate5
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete4
Orientare vocațională3
Grupe de elevi reduse numeric1
Certificarea competențelor în contexte variate0

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Numărul și diversitatea temelor24
Volumul ghiozdanului24
Durata orelor și recreațiilor22
Programul școlar20
Ora de începere a cursurilor19
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)19
Relațiile cu colegii14
Numărul disciplinelor școlare12
Activitățile extrașcolare11
Relațiile cu profesorii10
Timpul pentru servirea meselor8
Alegerea opționalelor7
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)7
Cantitatea de informații învățate7
Relația cu dirigintele6
Mobilierul școlar5
Modul de alegere a disciplinelor școlare4
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare4
Materialele didactice3
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii3
Nu aș schimba nimic2
Interesul meu pentru învățare2
Activitățile de învățare2
Relațiile cu directorul școlii1
Naveta între școală și casă1

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților35
Colegilor31
Nu am comunicat încă nimănui20
Dirigintelui15
Șefului clasei10
Bunicilor8
Directorului7
Personalului școlii3
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor3
Consilierului școlar3

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.7
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.11
Nu vreau să mai merg la școală.49

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.17
cateodata nu mai am timp pentru activitatile personale dar cateodata am timp liber1
Imi fac temele si dupa imi continui activitatile1
Îmi doresc sa nu mai merg la școală 1
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.16
Programul scolar,temele , meditatiile, fotbalul , imi consuma aproape toata ziua1
Programul școlar îmi ocupă aproape toată ziua1
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.28
Programul, școală, temele și sportul de performanta îmi ocupa toată ziua 1

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

fourteen − 6 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.