Școala Gimnazială „Tudor Vladimirescu” Călărași – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 664
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
67 de elevi (10,09%), 8 părinți și 1 profesor
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Mai puține teme | 46 |
Mai puține teste și evaluări | 32 |
Libertatea de alegere | 25 |
Lipsa stresului | 21 |
Săli de clasă atractive | 17 |
Învățarea prin joc | 14 |
Acces la tehnologii digitale | 12 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 12 |
Experiențe de învățare moderne | 10 |
Să fiu ascultat | 8 |
Învățare practică | 7 |
Exigență redusă în notare | 7 |
Provocări intelectuale | 6 |
O bună consiliere psihologică | 5 |
Resurse educaționale bogate | 5 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 4 |
Orientare vocațională | 3 |
Grupe de elevi reduse numeric | 1 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 0 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Numărul și diversitatea temelor | 24 |
Volumul ghiozdanului | 24 |
Durata orelor și recreațiilor | 22 |
Programul școlar | 20 |
Ora de începere a cursurilor | 19 |
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.) | 19 |
Relațiile cu colegii | 14 |
Numărul disciplinelor școlare | 12 |
Activitățile extrașcolare | 11 |
Relațiile cu profesorii | 10 |
Timpul pentru servirea meselor | 8 |
Alegerea opționalelor | 7 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 7 |
Cantitatea de informații învățate | 7 |
Relația cu dirigintele | 6 |
Mobilierul școlar | 5 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 4 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 4 |
Materialele didactice | 3 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 3 |
Nu aș schimba nimic | 2 |
Interesul meu pentru învățare | 2 |
Activitățile de învățare | 2 |
Relațiile cu directorul școlii | 1 |
Naveta între școală și casă | 1 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Părinților | 35 |
Colegilor | 31 |
Nu am comunicat încă nimănui | 20 |
Dirigintelui | 15 |
Șefului clasei | 10 |
Bunicilor | 8 |
Directorului | 7 |
Personalului școlii | 3 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 3 |
Consilierului școlar | 3 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 7 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 11 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 49 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 17 |
cateodata nu mai am timp pentru activitatile personale dar cateodata am timp liber | 1 |
Imi fac temele si dupa imi continui activitatile | 1 |
Îmi doresc sa nu mai merg la școală | 1 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 16 |
Programul scolar,temele , meditatiile, fotbalul , imi consuma aproape toata ziua | 1 |
Programul școlar îmi ocupă aproape toată ziua | 1 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 28 |
Programul, școală, temele și sportul de performanta îmi ocupa toată ziua | 1 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.