Școala Gimnazială ”Prof. univ. dr. Adrian Rădulescu” Dorobanțu – Analiză particularizată

Școala Gimnazială ”Prof. univ. dr. Adrian Rădulescu” Dorobanțu – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 296

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

34 de elevi (11,48%), 9 părinți și 10 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Învățarea prin joc14
Acces la tehnologii digitale13
Învățare practică10
Lipsa stresului10
Experiențe de învățare moderne9
Mai puține teste și evaluări8
Săli de clasă atractive7
Libertatea de alegere7
Provocări intelectuale6
Mai puține teme5
Să fiu ascultat5
Resurse educaționale bogate5
O bună consiliere psihologică3
Exigență redusă în notare3
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii2
Orientare vocațională2
Grupe de elevi reduse numeric1
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete0
Certificarea competențelor în contexte variate0

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Volumul ghiozdanului13
Mobilierul școlar13
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)10
Activitățile extrașcolare8
Numărul și diversitatea temelor7
Numărul disciplinelor școlare7
Programul școlar6
Durata orelor și recreațiilor5
Cantitatea de informații învățate5
Relațiile cu colegii4
Materialele didactice4
Timpul pentru servirea meselor3
Ora de începere a cursurilor3
Modul de alegere a disciplinelor școlare3
Activitățile de învățare3
Nu aș schimba nimic2
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare2
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)1
Interesul meu pentru învățare1
Alegerea opționalelor1
Relațiile cu directorul școlii0
Relațiile cu profesorii0
Naveta între școală și casă0
Relația cu dirigintele0
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii0

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților15
Nu am comunicat încă nimănui12
Dirigintelui5
Colegilor3
Directorului3
Șefului clasei1
Personalului școlii1
Consilierului școlar1
Bunicilor0
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor0

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.19
In afara de teme mai am și viața personală.1
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.13
Nu vreau să mai merg la școală.1

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.16
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.3
In afara de teme mai am și viața personală.1
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.5
Programul scolar, temele si alte activități in timpul liber1
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.8

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

nineteen − 15 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.