Școala Gimnazială ”Prof. univ. dr. Adrian Rădulescu” Dorobanțu – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 296
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
34 de elevi (11,48%), 9 părinți și 10 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Învățarea prin joc | 14 |
Acces la tehnologii digitale | 13 |
Învățare practică | 10 |
Lipsa stresului | 10 |
Experiențe de învățare moderne | 9 |
Mai puține teste și evaluări | 8 |
Săli de clasă atractive | 7 |
Libertatea de alegere | 7 |
Provocări intelectuale | 6 |
Mai puține teme | 5 |
Să fiu ascultat | 5 |
Resurse educaționale bogate | 5 |
O bună consiliere psihologică | 3 |
Exigență redusă în notare | 3 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 2 |
Orientare vocațională | 2 |
Grupe de elevi reduse numeric | 1 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 0 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 0 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Volumul ghiozdanului | 13 |
Mobilierul școlar | 13 |
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.) | 10 |
Activitățile extrașcolare | 8 |
Numărul și diversitatea temelor | 7 |
Numărul disciplinelor școlare | 7 |
Programul școlar | 6 |
Durata orelor și recreațiilor | 5 |
Cantitatea de informații învățate | 5 |
Relațiile cu colegii | 4 |
Materialele didactice | 4 |
Timpul pentru servirea meselor | 3 |
Ora de începere a cursurilor | 3 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 3 |
Activitățile de învățare | 3 |
Nu aș schimba nimic | 2 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 2 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 1 |
Interesul meu pentru învățare | 1 |
Alegerea opționalelor | 1 |
Relațiile cu directorul școlii | 0 |
Relațiile cu profesorii | 0 |
Naveta între școală și casă | 0 |
Relația cu dirigintele | 0 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 0 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Părinților | 15 |
Nu am comunicat încă nimănui | 12 |
Dirigintelui | 5 |
Colegilor | 3 |
Directorului | 3 |
Șefului clasei | 1 |
Personalului școlii | 1 |
Consilierului școlar | 1 |
Bunicilor | 0 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 0 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 19 |
In afara de teme mai am și viața personală. | 1 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 13 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 1 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 16 |
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală. | 3 |
In afara de teme mai am și viața personală. | 1 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 5 |
Programul scolar, temele si alte activități in timpul liber | 1 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 8 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.