Școala Gimnazială Nr. 2 Modelu – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 551
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
57 de elevi (10,34%), 7 părinți și 16 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Mai puține teme | 26 |
Lipsa stresului | 24 |
Învățarea prin joc | 21 |
Mai puține teste și evaluări | 18 |
Învățare practică | 17 |
Acces la tehnologii digitale | 15 |
Săli de clasă atractive | 15 |
Libertatea de alegere | 14 |
O bună consiliere psihologică | 12 |
Să fiu ascultat | 11 |
Experiențe de învățare moderne | 10 |
Grupe de elevi reduse numeric | 7 |
Provocări intelectuale | 6 |
Exigență redusă în notare | 6 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 3 |
Orientare vocațională | 2 |
Resurse educaționale bogate | 2 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 0 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 0 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Mobilierul școlar | 18 |
Volumul ghiozdanului | 17 |
Durata orelor și recreațiilor | 16 |
Programul școlar | 12 |
Activitățile extrașcolare | 12 |
Relațiile cu colegii | 11 |
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.) | 11 |
Numărul și diversitatea temelor | 8 |
Ora de începere a cursurilor | 7 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 7 |
Activitățile de învățare | 7 |
Naveta între școală și casă | 6 |
Timpul pentru servirea meselor | 6 |
Materialele didactice | 6 |
Cantitatea de informații învățate | 5 |
Relațiile cu profesorii | 5 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 4 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 3 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 3 |
Numărul disciplinelor școlare | 2 |
Interesul meu pentru învățare | 2 |
Relația cu dirigintele | 2 |
Nu aș schimba nimic | 2 |
Relațiile cu directorul școlii | 2 |
Alegerea opționalelor | 1 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Părinților | 22 |
Dirigintelui | 18 |
Colegilor | 12 |
Directorului | 12 |
Nu am comunicat încă nimănui | 6 |
Bunicilor | 5 |
Consilierului școlar | 4 |
Șefului clasei | 3 |
Personalului școlii | 3 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 3 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 13 |
deabia o sa ma trezesc | 1 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 32 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 9 |
Plimbare Cu Prietenii | 1 |
vreau sa vina vineri din nou | 1 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 36 |
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală. | 4 |
dorm | 1 |
ma duc la scoala si dupa stau numai afara si seara fac temle (cateodata) | 1 |
Merg la Scoala pana Vineri | 1 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 8 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 6 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.