Școala Gimnazială Nr. 2 Modelu – Analiză particularizată

Școala Gimnazială Nr. 2 Modelu – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 551

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

57 de elevi (10,34%), 7 părinți și 16 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Mai puține teme26
Lipsa stresului24
Învățarea prin joc21
Mai puține teste și evaluări18
Învățare practică17
Acces la tehnologii digitale15
Săli de clasă atractive15
Libertatea de alegere14
O bună consiliere psihologică12
Să fiu ascultat11
Experiențe de învățare moderne10
Grupe de elevi reduse numeric7
Provocări intelectuale6
Exigență redusă în notare6
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii3
Orientare vocațională2
Resurse educaționale bogate2
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete0
Certificarea competențelor în contexte variate0

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Mobilierul școlar18
Volumul ghiozdanului17
Durata orelor și recreațiilor16
Programul școlar12
Activitățile extrașcolare12
Relațiile cu colegii11
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)11
Numărul și diversitatea temelor8
Ora de începere a cursurilor7
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)7
Activitățile de învățare7
Naveta între școală și casă6
Timpul pentru servirea meselor6
Materialele didactice6
Cantitatea de informații învățate5
Relațiile cu profesorii5
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare4
Modul de alegere a disciplinelor școlare3
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii3
Numărul disciplinelor școlare2
Interesul meu pentru învățare2
Relația cu dirigintele2
Nu aș schimba nimic2
Relațiile cu directorul școlii2
Alegerea opționalelor1

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților22
Dirigintelui18
Colegilor12
Directorului12
Nu am comunicat încă nimănui6
Bunicilor5
Consilierului școlar4
Șefului clasei3
Personalului școlii3
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor3

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.13
deabia o sa ma trezesc1
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.32
Nu vreau să mai merg la școală.9
Plimbare Cu Prietenii1
vreau sa vina vineri din nou1

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.36
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.4
dorm1
ma duc la scoala si dupa stau numai afara si seara fac temle (cateodata)1
Merg la Scoala pana Vineri1
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.8
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.6

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

2 × three =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.