Școala Gimnazială Nr.2 Borcea – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 299
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
36 de elevi (12,04%), 29 de părinți și 5 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Învățarea prin joc | 15 |
Mai puține teme | 14 |
Experiențe de învățare moderne | 14 |
Învățare practică | 13 |
Libertatea de alegere | 12 |
Săli de clasă atractive | 12 |
Lipsa stresului | 11 |
Acces la tehnologii digitale | 10 |
Provocări intelectuale | 9 |
Resurse educaționale bogate | 7 |
Să fiu ascultat | 6 |
Mai puține teste și evaluări | 6 |
O bună consiliere psihologică | 5 |
Orientare vocațională | 3 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 2 |
Exigență redusă în notare | 2 |
Grupe de elevi reduse numeric | 1 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 0 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 0 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Volumul ghiozdanului | 17 |
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.) | 14 |
Durata orelor și recreațiilor | 11 |
Numărul și diversitatea temelor | 9 |
Programul școlar | 7 |
Relațiile cu colegii | 5 |
Alegerea opționalelor | 5 |
Ora de începere a cursurilor | 4 |
Timpul pentru servirea meselor | 4 |
Nu aș schimba nimic | 4 |
Activitățile extrașcolare | 4 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 4 |
Naveta între școală și casă | 4 |
Cantitatea de informații învățate | 3 |
Mobilierul școlar | 3 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 3 |
Numărul disciplinelor școlare | 2 |
Interesul meu pentru învățare | 2 |
Activitățile de învățare | 2 |
Relațiile cu profesorii | 2 |
Relațiile cu directorul școlii | 1 |
Materialele didactice | 1 |
Relația cu dirigintele | 1 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 1 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 0 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Părinților | 19 |
Nu am comunicat încă nimănui | 10 |
Colegilor | 9 |
Dirigintelui | 5 |
Directorului | 4 |
Bunicilor | 1 |
Șefului clasei | 0 |
Consilierului școlar | 0 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 0 |
Personalului școlii | 0 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 8 |
Abia aştept să învăț lucruri noi săptămâna aceasta. | 1 |
Că începe o nouă săptămână | 1 |
Ma relaxez | 1 |
Ma relaxez si ma odihnesc. | 1 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 22 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 1 |
Ziua de luni va fi una incarcata. | 1 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 11 |
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală. | 1 |
Într-o jumătate de zii îmi fac temele iar apoi am timp liber pentru mine | 1 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 5 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 18 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.