Școala Gimnazială Nr.1 Valea Roșie – Analiză particularizată

Școala Gimnazială Nr.1 Valea Roșie – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 323

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

38 de elevi (11,76%), 5 părinți și 8 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Învățare practică24
Învățarea prin joc21
Mai puține teste și evaluări20
Mai puține teme15
Acces la tehnologii digitale12
Săli de clasă atractive10
Experiențe de învățare moderne9
Lipsa stresului8
Să fiu ascultat8
Libertatea de alegere6
Provocări intelectuale5
Exigență redusă în notare5
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete4
Resurse educaționale bogate3
Grupe de elevi reduse numeric3
Orientare vocațională2
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii2
O bună consiliere psihologică1
Certificarea competențelor în contexte variate0

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Volumul ghiozdanului19
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)16
Programul școlar14
Durata orelor și recreațiilor12
Relațiile cu colegii11
Ora de începere a cursurilor11
Mobilierul școlar10
Materialele didactice8
Numărul și diversitatea temelor7
Cantitatea de informații învățate5
Activitățile de învățare5
Relațiile cu profesorii5
Activitățile extrașcolare4
Alegerea opționalelor3
Timpul pentru servirea meselor3
Nu aș schimba nimic3
Interesul meu pentru învățare3
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)3
Naveta între școală și casă2
Numărul disciplinelor școlare2
Relația cu dirigintele2
Modul de alegere a disciplinelor școlare1
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare1
Relațiile cu directorul școlii1
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii1

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Colegilor18
Părinților15
Dirigintelui15
Directorului8
Personalului școlii6
Bunicilor5
Nu am comunicat încă nimănui4
Șefului clasei2
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor1
Consilierului școlar0

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.10
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.25
Nu vreau să mai merg la școală.3

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.25
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.2
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.5
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.6

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

3 × three =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.