Școala Gimnazială Nr.1 Valea Roșie – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 323
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
38 de elevi (11,76%), 5 părinți și 8 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Învățare practică | 24 |
Învățarea prin joc | 21 |
Mai puține teste și evaluări | 20 |
Mai puține teme | 15 |
Acces la tehnologii digitale | 12 |
Săli de clasă atractive | 10 |
Experiențe de învățare moderne | 9 |
Lipsa stresului | 8 |
Să fiu ascultat | 8 |
Libertatea de alegere | 6 |
Provocări intelectuale | 5 |
Exigență redusă în notare | 5 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 4 |
Resurse educaționale bogate | 3 |
Grupe de elevi reduse numeric | 3 |
Orientare vocațională | 2 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 2 |
O bună consiliere psihologică | 1 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 0 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Volumul ghiozdanului | 19 |
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.) | 16 |
Programul școlar | 14 |
Durata orelor și recreațiilor | 12 |
Relațiile cu colegii | 11 |
Ora de începere a cursurilor | 11 |
Mobilierul școlar | 10 |
Materialele didactice | 8 |
Numărul și diversitatea temelor | 7 |
Cantitatea de informații învățate | 5 |
Activitățile de învățare | 5 |
Relațiile cu profesorii | 5 |
Activitățile extrașcolare | 4 |
Alegerea opționalelor | 3 |
Timpul pentru servirea meselor | 3 |
Nu aș schimba nimic | 3 |
Interesul meu pentru învățare | 3 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 3 |
Naveta între școală și casă | 2 |
Numărul disciplinelor școlare | 2 |
Relația cu dirigintele | 2 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 1 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 1 |
Relațiile cu directorul școlii | 1 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 1 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Colegilor | 18 |
Părinților | 15 |
Dirigintelui | 15 |
Directorului | 8 |
Personalului școlii | 6 |
Bunicilor | 5 |
Nu am comunicat încă nimănui | 4 |
Șefului clasei | 2 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 1 |
Consilierului școlar | 0 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 10 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 25 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 3 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 25 |
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală. | 2 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 5 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 6 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.