Școala Gimnazială nr. 1 Unirea – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 217
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
43 de elevi (19,81%), 26 de părinți și 2 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Învățare practică | 15 |
Acces la tehnologii digitale | 14 |
Învățarea prin joc | 11 |
Experiențe de învățare moderne | 11 |
Provocări intelectuale | 9 |
Mai puține teme | 8 |
Săli de clasă atractive | 8 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 7 |
O bună consiliere psihologică | 7 |
Să fiu ascultat | 6 |
Resurse educaționale bogate | 6 |
Lipsa stresului | 5 |
Libertatea de alegere | 5 |
Orientare vocațională | 5 |
Mai puține teste și evaluări | 2 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 2 |
Grupe de elevi reduse numeric | 1 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 1 |
Exigență redusă în notare | 0 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Tehnologiile moderne din școală | 10 |
Durata orelor și recreațiilor | 9 |
Ora de începere a cursurilor | 9 |
Numărul și diversitatea temelor | 8 |
Activitățile extrașcolare | 8 |
Volumul ghiozdanului | 7 |
Programul școlar | 7 |
Interesul meu pentru învățare | 7 |
Mobilierul școlar | 6 |
Nu aș schimba nimic | 6 |
Relațiile cu profesorii | 5 |
Numărul disciplinelor școlare | 4 |
Relațiile cu colegii | 4 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 4 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 3 |
Materialele didactice | 3 |
Naveta între școală și casă | 2 |
Cantitatea de informații învățate | 2 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 2 |
Activitățile de învățare | 2 |
Timpul pentru servirea meselor | 1 |
Alegerea opționalelor | 1 |
Relațiile cu directorul școlii | 1 |
Relația cu dirigintele | 0 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 0 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Părinților | 15 |
Nu am comunicat încă nimănui | 12 |
Colegilor | 7 |
Directorului | 7 |
Dirigintelui | 6 |
Șefului clasei | 4 |
Bunicilor | 1 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 1 |
Personalului școlii | 0 |
Consilierului școlar | 0 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 22 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 18 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 2 |
La joacă | 1 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 21 |
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală. | 10 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 6 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 6 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.