Școala Gimnazială nr. 1 Unirea – Analiză particularizată

Școala Gimnazială nr. 1 Unirea – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 217

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

43 de elevi (19,81%), 26 de părinți și 2 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Învățare practică15
Acces la tehnologii digitale14
Învățarea prin joc11
Experiențe de învățare moderne11
Provocări intelectuale9
Mai puține teme8
Săli de clasă atractive8
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii7
O bună consiliere psihologică7
Să fiu ascultat6
Resurse educaționale bogate6
Lipsa stresului5
Libertatea de alegere5
Orientare vocațională5
Mai puține teste și evaluări2
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete2
Grupe de elevi reduse numeric1
Certificarea competențelor în contexte variate1
Exigență redusă în notare0

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Tehnologiile moderne din școală10
Durata orelor și recreațiilor9
Ora de începere a cursurilor9
Numărul și diversitatea temelor8
Activitățile extrașcolare8
Volumul ghiozdanului7
Programul școlar7
Interesul meu pentru învățare7
Mobilierul școlar6
Nu aș schimba nimic6
Relațiile cu profesorii5
Numărul disciplinelor școlare4
Relațiile cu colegii4
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare4
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)3
Materialele didactice3
Naveta între școală și casă2
Cantitatea de informații învățate2
Modul de alegere a disciplinelor școlare2
Activitățile de învățare2
Timpul pentru servirea meselor1
Alegerea opționalelor1
Relațiile cu directorul școlii1
Relația cu dirigintele0
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii0

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților15
Nu am comunicat încă nimănui12
Colegilor7
Directorului7
Dirigintelui6
Șefului clasei4
Bunicilor1
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor1
Personalului școlii0
Consilierului școlar0

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.22
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.18
Nu vreau să mai merg la școală.2
La joacă1

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.21
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.10
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.6
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.6

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

3 + 8 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.