Școala Gimnazială Nr. 1 Perișoru – Analiză particularizată

Școala Gimnazială Nr. 1 Perișoru – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 556

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

193 de elevi (34,71%), 44 de părinți și 10 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn, pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Învățarea prin joc70
Mai puține teme65
Învățare practică51
Să fiu ascultat49
Acces la tehnologii digitale45
Libertatea de alegere44
Săli de clasă atractive43
Experiențe de învățare moderne42
Mai puține teste și evaluări38
Lipsa stresului37
O bună consiliere psihologică28
Provocări intelectuale27
Resurse educaționale bogate27
Grupe de elevi reduse numeric14
Exigență redusă în notare13
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii13
Orientare vocațională11
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete6
Certificarea competențelor în contexte variate5

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Volumul ghiozdanului54
Programul școlar52
Relațiile cu colegii47
Durata orelor și recreațiilor46
Tehnologiile moderne din școală32
Numărul disciplinelor școlare31
Numărul și diversitatea temelor30
Timpul pentru servirea meselor28
Activitățile extrașcolare25
Nu aș schimba nimic23
Ora de începere a cursurilor21
Mobilierul școlar19
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)17
Relațiile cu profesorii17
Materialele didactice17
Activitățile de învățare16
Relația cu dirigintele13
Modul de alegere a disciplinelor școlare12
Cantitatea de informații învățate12
Interesul meu pentru învățare12
Naveta între școală și casă10
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii8
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare7
Alegerea opționalelor7
Relațiile cu directorul școlii6

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților74
Dirigintelui45
Colegilor43
Nu am comunicat încă nimănui37
Directorului30
Șefului clasei11
Personalului școlii10
Bunicilor10
Consilierului școlar6
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor3

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.55
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.87
Nu vreau să mai merg la școală.35
Ce sa fur maine1
Vreau să mănânc ,să fac grătar și să dorm.1
sunt trist deoarece se termina weekendul si nu mai stau cu familia atat de mult1
Mă pregătesc de școală,iar în timpul rămas stau pe telefon 1
Of iar scoala1
Iarași școala.1
Iar școală.1
ce teme am pentru maine1
Iarași școală.1
Petrec timp cu familia.1
Mă gandesc daca mi-am terminat toate temele.1
Ca maine este o noua zi in care va trebui sa merg la scoala1
vreau sa vina vineri1
de abia astept ora de engleza1
fara teme1
vreau sa nu merg la un om1

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.99
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.12
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.26
nu fac temele1
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.47
Ma duc la furat de struguri1
Temele si progamul scolar imi ocupa aproape toata ziua 1
Am un program incarcat , dar tot imi ramane timp liber1
Am timp sa ma pregatesc si pentru scola, dar mai imi ramane si putin timp liber1
numi place sa fac teme nu le fac1
am timp si de teme si timp liber1
stau pe telefon si invat 1
am timp liber pentru toate, teme,citit,joaca1

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

nine − 1 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.