Școala Gimnazială Nr. 1 Modelu – Analiză particularizată

Școala Gimnazială Nr. 1 Modelu – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 389

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

64 de elevi (16,45%), 0 părinți și 7 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Mai puține teme23
Învățarea prin joc22
Acces la tehnologii digitale21
Săli de clasă atractive20
Lipsa stresului18
Mai puține teste și evaluări18
Experiențe de învățare moderne16
Să fiu ascultat14
Învățare practică13
Libertatea de alegere11
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii9
O bună consiliere psihologică8
Resurse educaționale bogate7
Exigență redusă în notare7
Provocări intelectuale6
Grupe de elevi reduse numeric4
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete3
Orientare vocațională2
Certificarea competențelor în contexte variate2

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Volumul ghiozdanului23
Durata orelor și recreațiilor21
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)17
Mobilierul școlar17
Ora de începere a cursurilor16
Programul școlar13
Timpul pentru servirea meselor13
Numărul și diversitatea temelor11
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)9
Numărul disciplinelor școlare8
Relația cu dirigintele8
Relațiile cu profesorii8
Alegerea opționalelor7
Interesul meu pentru învățare7
Relațiile cu colegii7
Naveta între școală și casă7
Nu aș schimba nimic6
Modul de alegere a disciplinelor școlare6
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare5
Activitățile de învățare5
Activitățile extrașcolare4
Relațiile cu directorul școlii4
Cantitatea de informații învățate2
Materialele didactice2
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii2

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Dirigintelui28
Părinților27
Colegilor14
Directorului13
Nu am comunicat încă nimănui11
Șefului clasei8
Personalului școlii6
Bunicilor6
Consilierului școlar3
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor2

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.14
la iubi bubi!1
la iubitul meu.1
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.22
Nu vreau să mai merg la școală.26

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.29
Am timp de orice.3
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.4
dansurile atletismul si scoala imi ocupa timpul1
fotbalul si scoala imi ocupa aproape toata ziua1
Imi fac temele dar am si timp liber.1
Imi scriu temele, apoi am suficient timp liber.1
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.15
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.7
stauuu pe telefon.1
vorbesc cu Alexandra1

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

one × 1 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.