Școala Gimnazială Nr. 1 Modelu – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 389
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
64 de elevi (16,45%), 0 părinți și 7 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Mai puține teme | 23 |
Învățarea prin joc | 22 |
Acces la tehnologii digitale | 21 |
Săli de clasă atractive | 20 |
Lipsa stresului | 18 |
Mai puține teste și evaluări | 18 |
Experiențe de învățare moderne | 16 |
Să fiu ascultat | 14 |
Învățare practică | 13 |
Libertatea de alegere | 11 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 9 |
O bună consiliere psihologică | 8 |
Resurse educaționale bogate | 7 |
Exigență redusă în notare | 7 |
Provocări intelectuale | 6 |
Grupe de elevi reduse numeric | 4 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 3 |
Orientare vocațională | 2 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 2 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Volumul ghiozdanului | 23 |
Durata orelor și recreațiilor | 21 |
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.) | 17 |
Mobilierul școlar | 17 |
Ora de începere a cursurilor | 16 |
Programul școlar | 13 |
Timpul pentru servirea meselor | 13 |
Numărul și diversitatea temelor | 11 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 9 |
Numărul disciplinelor școlare | 8 |
Relația cu dirigintele | 8 |
Relațiile cu profesorii | 8 |
Alegerea opționalelor | 7 |
Interesul meu pentru învățare | 7 |
Relațiile cu colegii | 7 |
Naveta între școală și casă | 7 |
Nu aș schimba nimic | 6 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 6 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 5 |
Activitățile de învățare | 5 |
Activitățile extrașcolare | 4 |
Relațiile cu directorul școlii | 4 |
Cantitatea de informații învățate | 2 |
Materialele didactice | 2 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 2 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Dirigintelui | 28 |
Părinților | 27 |
Colegilor | 14 |
Directorului | 13 |
Nu am comunicat încă nimănui | 11 |
Șefului clasei | 8 |
Personalului școlii | 6 |
Bunicilor | 6 |
Consilierului școlar | 3 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 2 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 14 |
la iubi bubi! | 1 |
la iubitul meu. | 1 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 22 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 26 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 29 |
Am timp de orice. | 3 |
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală. | 4 |
dansurile atletismul si scoala imi ocupa timpul | 1 |
fotbalul si scoala imi ocupa aproape toata ziua | 1 |
Imi fac temele dar am si timp liber. | 1 |
Imi scriu temele, apoi am suficient timp liber. | 1 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 15 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 7 |
stauuu pe telefon. | 1 |
vorbesc cu Alexandra | 1 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.