Școala Gimnazială Nr.1 Jegălia – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 360
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
74 de elevi (20,55%), 0 de părinți și 3 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Învățarea prin joc | 33 |
Mai puține teme | 32 |
Mai puține teste și evaluări | 23 |
Săli de clasă atractive | 21 |
Lipsa stresului | 20 |
Acces la tehnologii digitale | 18 |
Să fiu ascultat | 16 |
Învățare practică | 14 |
Experiențe de învățare moderne | 12 |
Libertatea de alegere | 10 |
Resurse educaționale bogate | 10 |
O bună consiliere psihologică | 9 |
Provocări intelectuale | 7 |
Grupe de elevi reduse numeric | 6 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 5 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 4 |
Exigență redusă în notare | 3 |
Orientare vocațională | 1 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 0 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Nu aș schimba nimic | 21 |
Volumul ghiozdanului | 19 |
Ora de începere a cursurilor | 17 |
Numărul și diversitatea temelor | 15 |
Durata orelor și recreațiilor | 14 |
Relațiile cu colegii | 13 |
Relația cu dirigintele | 13 |
Mobilierul școlar | 12 |
Programul școlar | 11 |
Tehnologiile moderne din școală | 10 |
Cantitatea de informații învățate | 10 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 9 |
Relațiile cu profesorii | 7 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 6 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 6 |
Timpul pentru servirea meselor | 6 |
Numărul disciplinelor școlare | 5 |
Activitățile de învățare | 5 |
Activitățile extrașcolare | 5 |
Alegerea opționalelor | 5 |
Interesul meu pentru învățare | 4 |
Relațiile cu directorul școlii | 2 |
Naveta între școală și casă | 1 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 1 |
Materialele didactice | 0 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Părinților | 26 |
Dirigintelui | 25 |
Nu am comunicat încă nimănui | 16 |
Colegilor | 10 |
Directorului | 8 |
Șefului clasei | 6 |
Bunicilor | 4 |
Consilierului școlar | 2 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 1 |
Personalului școlii | 0 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 11 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 39 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 17 |
indiferent | 1 |
mai vreau weekend | 1 |
Sper să mă odihnesc bine | 1 |
Sper să dorm bine la noapte ca mâine să fiu pregătit pentru ore. | 1 |
SA STAU NUMAI ACASA | 1 |
Aaah, iar școală? | 1 |
ami place scoala | 1 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 35 |
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală. | 6 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 14 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 16 |
Am și timp liber, însă si programul școlar îmi consumă ceva timp | 1 |
Îmi fac temele, învăț lecțiile și restul timpului mă joc. | 1 |
am suficient timp | 1 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.