Școala Gimnazială Nr.1 Jegălia – Analiză particularizată

Școala Gimnazială Nr.1 Jegălia – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 360

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

74 de elevi (20,55%), 0 de părinți și 3 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Învățarea prin joc33
Mai puține teme32
Mai puține teste și evaluări23
Săli de clasă atractive21
Lipsa stresului20
Acces la tehnologii digitale18
Să fiu ascultat16
Învățare practică14
Experiențe de învățare moderne12
Libertatea de alegere10
Resurse educaționale bogate10
O bună consiliere psihologică9
Provocări intelectuale7
Grupe de elevi reduse numeric6
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete5
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii4
Exigență redusă în notare3
Orientare vocațională1
Certificarea competențelor în contexte variate0

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Nu aș schimba nimic21
Volumul ghiozdanului19
Ora de începere a cursurilor17
Numărul și diversitatea temelor15
Durata orelor și recreațiilor14
Relațiile cu colegii13
Relația cu dirigintele13
Mobilierul școlar12
Programul școlar11
Tehnologiile moderne din școală10
Cantitatea de informații învățate10
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)9
Relațiile cu profesorii7
Modul de alegere a disciplinelor școlare6
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare6
Timpul pentru servirea meselor6
Numărul disciplinelor școlare5
Activitățile de învățare5
Activitățile extrașcolare5
Alegerea opționalelor5
Interesul meu pentru învățare4
Relațiile cu directorul școlii2
Naveta între școală și casă1
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii1
Materialele didactice0

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților26
Dirigintelui25
Nu am comunicat încă nimănui16
Colegilor10
Directorului8
Șefului clasei6
Bunicilor4
Consilierului școlar2
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor1
Personalului școlii0

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.11
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.39
Nu vreau să mai merg la școală.17
indiferent1
mai vreau weekend1
Sper să mă odihnesc bine 1
Sper să dorm bine la noapte ca mâine să fiu pregătit pentru ore.1
SA STAU NUMAI ACASA1
Aaah, iar școală?1
ami place scoala1

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.35
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.6
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.14
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.16
Am și timp liber, însă si programul școlar îmi consumă ceva timp1
Îmi fac temele, învăț lecțiile și restul timpului mă joc.1
am suficient timp1

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

1 × 5 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.