Școala Gimnazială Nr. 1 Dragoș Vodă – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 363
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
41 de elevi (11,29%), 12 părinți și 2 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Acces la tehnologii digitale | 14 |
Săli de clasă atractive | 14 |
Învățarea prin joc | 13 |
Mai puține teste și evaluări | 13 |
Învățare practică | 13 |
Libertatea de alegere | 12 |
Mai puține teme | 10 |
Să fiu ascultat | 9 |
Experiențe de învățare moderne | 8 |
Lipsa stresului | 8 |
O bună consiliere psihologică | 7 |
Resurse educaționale bogate | 6 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 5 |
Provocări intelectuale | 5 |
Orientare vocațională | 4 |
Exigență redusă în notare | 3 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 0 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 0 |
Grupe de elevi reduse numeric | 0 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Volumul ghiozdanului | 18 |
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.) | 12 |
Durata orelor și recreațiilor | 11 |
Numărul și diversitatea temelor | 8 |
Nu aș schimba nimic | 8 |
Programul școlar | 7 |
Timpul pentru servirea meselor | 7 |
Activitățile extrașcolare | 6 |
Ora de începere a cursurilor | 4 |
Numărul disciplinelor școlare | 4 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 3 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 3 |
Relațiile cu colegii | 3 |
Interesul meu pentru învățare | 3 |
Relațiile cu directorul școlii | 3 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 2 |
Relațiile cu profesorii | 2 |
Mobilierul școlar | 2 |
Materialele didactice | 1 |
Activitățile de învățare | 1 |
Cantitatea de informații învățate | 1 |
Alegerea opționalelor | 1 |
Naveta între școală și casă | 1 |
Relația cu dirigintele | 1 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 0 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Părinților | 15 |
Colegilor | 12 |
Nu am comunicat încă nimănui | 11 |
Dirigintelui | 5 |
Șefului clasei | 3 |
Directorului | 3 |
Personalului școlii | 2 |
Bunicilor | 1 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 1 |
Consilierului școlar | 0 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 14 |
Imi place si acasa si la scoala | 1 |
La orele care nu prea bine le ingelegi. | 1 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 20 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 2 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 18 |
Am timp si de teme si invatat dar imi ramane si timp liber | 1 |
Am timp si pentru joaca cat si pentru teme | 1 |
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală. | 6 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 3 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 9 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.