Școala Gimnazială Nr. 1 Dor Mărunt Sat – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 538
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
92 de elevi (17,10%), 12 părinți și 5 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Mai puține teme | 31 |
Învățarea prin joc | 24 |
Acces la tehnologii digitale | 21 |
Lipsa stresului | 20 |
Învățare practică | 19 |
Mai puține teste și evaluări | 18 |
Săli de clasă atractive | 15 |
Să fiu ascultat | 14 |
Libertatea de alegere | 11 |
O bună consiliere psihologică | 10 |
Provocări intelectuale | 10 |
Resurse educaționale bogate | 9 |
Experiențe de învățare moderne | 7 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 2 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 2 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 1 |
Exigență redusă în notare | 1 |
Orientare vocațională | 1 |
Grupe de elevi reduse numeric | 0 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Nu aș schimba nimic | 21 |
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.) | 18 |
Ora de începere a cursurilor | 16 |
Volumul ghiozdanului | 14 |
Numărul și diversitatea temelor | 14 |
Relațiile cu colegii | 12 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 10 |
Durata orelor și recreațiilor | 9 |
Activitățile extrașcolare | 9 |
Programul școlar | 7 |
Mobilierul școlar | 7 |
Naveta între școală și casă | 6 |
Relația cu dirigintele | 5 |
Relațiile cu profesorii | 5 |
Timpul pentru servirea meselor | 5 |
Interesul meu pentru învățare | 5 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 5 |
Activitățile de învățare | 5 |
Cantitatea de informații învățate | 4 |
Numărul disciplinelor școlare | 3 |
Materialele didactice | 3 |
Alegerea opționalelor | 3 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 2 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 2 |
Relațiile cu directorul școlii | 2 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Părinților | 33 |
Dirigintelui | 24 |
Directorului | 19 |
Colegilor | 18 |
Nu am comunicat încă nimănui | 15 |
Personalului școlii | 8 |
Bunicilor | 7 |
Șefului clasei | 5 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 5 |
Consilierului școlar | 3 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 34 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 45 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 12 |
Imi fac temele si astept sa vina urmatoarea zi. | 1 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 33 |
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală. | 12 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 23 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 19 |
Am timp liber chiar daca am teme. | 1 |
miercuri nu am timp liber, dar in rest am timp, nu am multe teme. | 1 |
Am timp și pentru teme,am și timp liber dar dacă s-ar putea aș mai sta la școală | 1 |
Treburile casnice îmi ocupa timpul, si uneori nu îmi ramane timp pentru teme | 1 |
Depinde, în unele zile am foarte multe teme si nu mai am timp pentru altceva. Dar în general am suficient timp liber. | 1 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.