Școala Gimnazială Nr.1 Dîlga Gară – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 302
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
39 de elevi (12,91%), 15 părinți și 10 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Mai puține teme | 17 |
Lipsa stresului | 16 |
Să fiu ascultat | 13 |
Acces la tehnologii digitale | 12 |
Mai puține teste și evaluări | 10 |
Învățarea prin joc | 10 |
Experiențe de învățare moderne | 8 |
Provocări intelectuale | 8 |
Libertatea de alegere | 7 |
Săli de clasă atractive | 7 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 6 |
Învățare practică | 5 |
Exigență redusă în notare | 5 |
Orientare vocațională | 4 |
O bună consiliere psihologică | 3 |
Resurse educaționale bogate | 3 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 3 |
Grupe de elevi reduse numeric | 2 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 1 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Ora de începere a cursurilor | 14 |
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.) | 14 |
Durata orelor și recreațiilor | 12 |
Numărul disciplinelor școlare | 10 |
Relațiile cu directorul școlii | 10 |
Volumul ghiozdanului | 9 |
Programul școlar | 7 |
Materialele didactice | 7 |
Timpul pentru servirea meselor | 5 |
Interesul meu pentru învățare | 5 |
Cantitatea de informații învățate | 5 |
Nu aș schimba nimic | 4 |
Mobilierul școlar | 4 |
Relațiile cu colegii | 3 |
Activitățile extrașcolare | 3 |
Numărul și diversitatea temelor | 3 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 2 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 2 |
Naveta între școală și casă | 1 |
Relația cu dirigintele | 1 |
Activitățile de învățare | 1 |
Alegerea opționalelor | 1 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 1 |
Relațiile cu profesorii | 0 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 0 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Nu am comunicat încă nimănui | 21 |
Șefului clasei | 8 |
Colegilor | 3 |
Directorului | 3 |
Consilierului școlar | 3 |
Părinților | 2 |
Dirigintelui | 2 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 2 |
Bunicilor | 0 |
Personalului școlii | 0 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 20 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 10 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 9 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 20 |
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală. | 5 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 10 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 4 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.