Școala Gimnazială Nr.1 Dîlga Gară – Analiză particularizată

Școala Gimnazială Nr.1 Dîlga Gară – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 302

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

39 de elevi (12,91%), 15 părinți și 10 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Mai puține teme17
Lipsa stresului16
Să fiu ascultat13
Acces la tehnologii digitale12
Mai puține teste și evaluări10
Învățarea prin joc10
Experiențe de învățare moderne8
Provocări intelectuale8
Libertatea de alegere7
Săli de clasă atractive7
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii6
Învățare practică5
Exigență redusă în notare5
Orientare vocațională4
O bună consiliere psihologică3
Resurse educaționale bogate3
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete3
Grupe de elevi reduse numeric2
Certificarea competențelor în contexte variate1

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Ora de începere a cursurilor14
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)14
Durata orelor și recreațiilor12
Numărul disciplinelor școlare10
Relațiile cu directorul școlii10
Volumul ghiozdanului9
Programul școlar7
Materialele didactice7
Timpul pentru servirea meselor5
Interesul meu pentru învățare5
Cantitatea de informații învățate5
Nu aș schimba nimic4
Mobilierul școlar4
Relațiile cu colegii3
Activitățile extrașcolare3
Numărul și diversitatea temelor3
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare2
Modul de alegere a disciplinelor școlare2
Naveta între școală și casă1
Relația cu dirigintele1
Activitățile de învățare1
Alegerea opționalelor1
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii1
Relațiile cu profesorii0
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)0

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Nu am comunicat încă nimănui21
Șefului clasei8
Colegilor3
Directorului3
Consilierului școlar3
Părinților2
Dirigintelui2
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor2
Bunicilor0
Personalului școlii0

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.20
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.10
Nu vreau să mai merg la școală.9

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.20
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.5
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.10
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.4

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

two × 3 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.