Școala Gimnazială „Mircea Vodă” Călărași – Analiză particularizată

Școala Gimnazială „Mircea Vodă” Călărași – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 501

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

76 de elevi (15,16%), 54 părinți și 12 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Mai puține teme31
Mai puține teste și evaluări30
Lipsa stresului27
Învățarea prin joc27
Acces la tehnologii digitale23
Libertatea de alegere20
Învățare practică19
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii19
Săli de clasă atractive16
Experiențe de învățare moderne15
Să fiu ascultat13
O bună consiliere psihologică9
Provocări intelectuale9
Exigență redusă în notare8
Resurse educaționale bogate7
Orientare vocațională5
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete5
Grupe de elevi reduse numeric4
Certificarea competențelor în contexte variate2

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Volumul ghiozdanului38
Durata orelor și recreațiilor30
Numărul și diversitatea temelor23
Programul școlar19
Ora de începere a cursurilor16
Numărul disciplinelor școlare16
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)15
Timpul pentru servirea meselor13
Cantitatea de informații învățate9
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare9
Alegerea opționalelor8
Mobilierul școlar7
Relațiile cu colegii7
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)7
Modul de alegere a disciplinelor școlare7
Activitățile extrașcolare6
Activitățile de învățare6
Relațiile cu profesorii6
Interesul meu pentru învățare6
Nu aș schimba nimic6
Relația cu dirigintele4
Naveta între școală și casă2
Materialele didactice1
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii0
Relațiile cu directorul școlii0

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților28
Dirigintelui24
Colegilor24
Nu am comunicat încă nimănui22
Bunicilor10
Directorului8
Șefului clasei6
Personalului școlii5
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor4
Consilierului școlar3

Ce gândesc elevii duminica seara?

131
Abia aștept să ajung la școală.10
Ahh, mâine iar merg la școala , nu prea am chef1
Ce am de pregatit pentru luni la scoala1
Iar mă trezesc dimineața sa îmi fac temele …1
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.47
Nu vreau să mai merg la școală.12
Să fac probleme la matematică si argumentări la română pentru examen1
Urmeaza o saptamana noua, in care voi invata lucruri noi. 1
vreau să-mi revăd colegii1

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am atâtea probleme in cât nu am timp sa-mi fac temele 1
Am destul de multe teme,dar am si timp pentru mine.1
Am foarte multe teme, dar timpul meu liber de după școlărește noaptea ca in rest nu am timp deloc.1
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.20
Am suficient timp,pentru viata sociala si pentru invatat si facut teme1
Am viata personala, dar ma ocup in mare parte de scoala1
Daca as avea mai mult timp liber1
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.2
Imi fac temele, dupa care imi petrec timpul liber cu prietenii. 1
Nu am chiar atât de mult timp liber dar îmi este de ajuns.1
Nu am foarte mult timp liber, dar îmi este de ajuns.1
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.20
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.24
Sunt zile în care am timp liber și zile în care nu am ,dar știu că școala mă ajută1

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

three × four =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.