Școala Gimnazială „George Vâlsan” Independența – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 365
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
34 de elevi (9,31%), 5 părinți și 7 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Mai puține teme | 17 |
Mai puține teste și evaluări | 11 |
Lipsa stresului | 11 |
Acces la tehnologii digitale | 9 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 9 |
Săli de clasă atractive | 8 |
Învățarea prin joc | 8 |
Învățare practică | 8 |
Experiențe de învățare moderne | 5 |
O bună consiliere psihologică | 5 |
Să fiu ascultat | 4 |
Resurse educaționale bogate | 4 |
Libertatea de alegere | 3 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 3 |
Exigență redusă în notare | 2 |
Provocări intelectuale | 2 |
Orientare vocațională | 2 |
Grupe de elevi reduse numeric | 0 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 0 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Volumul ghiozdanului | 11 |
Programul școlar | 11 |
Durata orelor și recreațiilor | 10 |
Ora de începere a cursurilor | 8 |
Numărul și diversitatea temelor | 6 |
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.) | 6 |
Numărul disciplinelor școlare | 6 |
Relațiile cu profesorii | 4 |
Interesul meu pentru învățare | 4 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 3 |
Cantitatea de informații învățate | 3 |
Relația cu dirigintele | 3 |
Mobilierul școlar | 3 |
Materialele didactice | 3 |
Nu aș schimba nimic | 3 |
Activitățile de învățare | 3 |
Naveta între școală și casă | 3 |
Relațiile cu colegii | 2 |
Activitățile extrașcolare | 2 |
Timpul pentru servirea meselor | 2 |
Alegerea opționalelor | 2 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 2 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 1 |
Relațiile cu directorul școlii | 1 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 0 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Părinților | 15 |
Nu am comunicat încă nimănui | 9 |
Directorului | 7 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 5 |
Dirigintelui | 4 |
Consilierului școlar | 3 |
Colegilor | 2 |
Bunicilor | 2 |
Șefului clasei | 1 |
Personalului școlii | 1 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 4 |
Mi-e frica de ce o sa urmeze săptămâna asta | 2 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 15 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 13 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 13 |
Majoritatea timpului meu este ocupata, doar câteva ore ma mai joc pe leptop | 1 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 10 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 9 |
Temele îmi ocupa jumatate din zi și restul este timp liber | 1 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.