Școala Gimnazială „Dragoș Marin” Ștefan cel Mare – Analiză particularizată

Școala Gimnazială „Dragoș Marin” Ștefan cel Mare – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 366

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

61 de elevi (16,66%), 23 părinți și 2 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Săli de clasă atractive28
Învățarea prin joc27
Să fiu ascultat24
Învățare practică23
Resurse educaționale bogate23
Acces la tehnologii digitale17
Lipsa stresului15
Experiențe de învățare moderne15
Libertatea de alegere14
Mai puține teme11
Provocări intelectuale11
O bună consiliere psihologică11
Mai puține teste și evaluări7
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii6
Orientare vocațională3
Exigență redusă în notare1
Grupe de elevi reduse numeric0
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete0
Certificarea competențelor în contexte variate0

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Volumul ghiozdanului18
Durata orelor și recreațiilor15
Nu aș schimba nimic15
Numărul și diversitatea temelor14
Ora de începere a cursurilor12
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)11
Numărul disciplinelor școlare10
Programul școlar10
Cantitatea de informații învățate8
Alegerea opționalelor7
Interesul meu pentru învățare6
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare5
Activitățile extrașcolare4
Timpul pentru servirea meselor4
Relația cu dirigintele3
Mobilierul școlar3
Relațiile cu colegii2
Activitățile de învățare2
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)1
Modul de alegere a disciplinelor școlare1
Naveta între școală și casă1
Relațiile cu profesorii0
Materialele didactice0
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii0
Relațiile cu directorul școlii0

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților27
Dirigintelui16
Directorului12
Nu am comunicat încă nimănui7
Colegilor6
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor3
Personalului școlii2
Bunicilor2
Consilierului școlar2
Șefului clasei0

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.21
As vrea mai mult week end1
Astept sa-mi văd colegi de clasă 1
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.31
Nu vreau sa merg la scoala ,e prea obositor1
Nu vreau să mai merg la școală.5
Oare ce o să facem mâine? 1

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.19
am timp liber1
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.5
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.4
Programul scolar si temele imi ocupa majoritatea timpului1
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.31

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

twenty − 17 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.