Școala Gimnazială „Dragoș Marin” Ștefan cel Mare – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 366
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
61 de elevi (16,66%), 23 părinți și 2 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Săli de clasă atractive | 28 |
Învățarea prin joc | 27 |
Să fiu ascultat | 24 |
Învățare practică | 23 |
Resurse educaționale bogate | 23 |
Acces la tehnologii digitale | 17 |
Lipsa stresului | 15 |
Experiențe de învățare moderne | 15 |
Libertatea de alegere | 14 |
Mai puține teme | 11 |
Provocări intelectuale | 11 |
O bună consiliere psihologică | 11 |
Mai puține teste și evaluări | 7 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 6 |
Orientare vocațională | 3 |
Exigență redusă în notare | 1 |
Grupe de elevi reduse numeric | 0 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 0 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 0 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Volumul ghiozdanului | 18 |
Durata orelor și recreațiilor | 15 |
Nu aș schimba nimic | 15 |
Numărul și diversitatea temelor | 14 |
Ora de începere a cursurilor | 12 |
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.) | 11 |
Numărul disciplinelor școlare | 10 |
Programul școlar | 10 |
Cantitatea de informații învățate | 8 |
Alegerea opționalelor | 7 |
Interesul meu pentru învățare | 6 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 5 |
Activitățile extrașcolare | 4 |
Timpul pentru servirea meselor | 4 |
Relația cu dirigintele | 3 |
Mobilierul școlar | 3 |
Relațiile cu colegii | 2 |
Activitățile de învățare | 2 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 1 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 1 |
Naveta între școală și casă | 1 |
Relațiile cu profesorii | 0 |
Materialele didactice | 0 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 0 |
Relațiile cu directorul școlii | 0 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Părinților | 27 |
Dirigintelui | 16 |
Directorului | 12 |
Nu am comunicat încă nimănui | 7 |
Colegilor | 6 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 3 |
Personalului școlii | 2 |
Bunicilor | 2 |
Consilierului școlar | 2 |
Șefului clasei | 0 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 21 |
As vrea mai mult week end | 1 |
Astept sa-mi văd colegi de clasă | 1 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 31 |
Nu vreau sa merg la scoala ,e prea obositor | 1 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 5 |
Oare ce o să facem mâine? | 1 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 19 |
am timp liber | 1 |
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală. | 5 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 4 |
Programul scolar si temele imi ocupa majoritatea timpului | 1 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 31 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.