Școala Gimnazială „Alexandru D. Ghica” Oltenița – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 370
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
41 de elevi (11,08%), 12 părinți și 2 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Învățare practică | 36 |
Mai puține teme | 29 |
Lipsa stresului | 22 |
Mai puține teste și evaluări | 22 |
Libertatea de alegere | 21 |
Învățarea prin joc | 18 |
Săli de clasă atractive | 16 |
Acces la tehnologii digitale | 13 |
O bună consiliere psihologică | 11 |
Experiențe de învățare moderne | 9 |
Exigență redusă în notare | 8 |
Să fiu ascultat | 6 |
Orientare vocațională | 4 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 4 |
Provocări intelectuale | 3 |
Resurse educaționale bogate | 3 |
Grupe de elevi reduse numeric | 1 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 1 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 1 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Relațiile cu colegii | 22 |
Durata orelor și recreațiilor | 18 |
Naveta între școală și casă | 16 |
Programul școlar | 14 |
Nu aș schimba nimic | 14 |
Ora de începere a cursurilor | 12 |
Timpul pentru servirea meselor | 10 |
Relația cu dirigintele | 10 |
Relațiile cu profesorii | 9 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 9 |
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.) | 8 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 8 |
Activitățile extrașcolare | 8 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 8 |
Numărul disciplinelor școlare | 7 |
Volumul ghiozdanului | 6 |
Activitățile de învățare | 6 |
Mobilierul școlar | 5 |
Numărul și diversitatea temelor | 5 |
Interesul meu pentru învățare | 4 |
Materialele didactice | 3 |
Relațiile cu directorul școlii | 3 |
Cantitatea de informații învățate | 2 |
Alegerea opționalelor | 2 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 0 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Părinților | 27 |
Dirigintelui | 21 |
Nu am comunicat încă nimănui | 19 |
Colegilor | 14 |
Directorului | 9 |
Șefului clasei | 9 |
Bunicilor | 5 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 2 |
Personalului școlii | 2 |
Consilierului școlar | 1 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
„vai de capu meu , mâine iar merg la școală.. „ | 1 |
Abia aștept să ajung la școală. | 6 |
Câte odată, mă gândesc, dacă mă ascultă la o materie | 1 |
Ce o sa fac maine la scoala? | 1 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 24 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 7 |
Vreau sa ma mai odihnesc inca o zi | 1 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 15 |
Am timp pentru scoala , teme si joaca. | 1 |
As sta mai multe zile acasa | 1 |
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală. | 2 |
In timpul saptamani am unele zile in care am timp sa ma relaxez dar unele sunt aglumerate | 1 |
Îmi fac timp și pentru teme și pentru viață personală | 1 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 2 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 18 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.