Școala Gimnazială „Alexandru D. Ghica” Oltenița – Analiză particularizată

Școala Gimnazială „Alexandru D. Ghica” Oltenița – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 370

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

41 de elevi (11,08%), 12 părinți și 2 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Învățare practică36
Mai puține teme29
Lipsa stresului22
Mai puține teste și evaluări22
Libertatea de alegere21
Învățarea prin joc18
Săli de clasă atractive16
Acces la tehnologii digitale13
O bună consiliere psihologică11
Experiențe de învățare moderne9
Exigență redusă în notare8
Să fiu ascultat6
Orientare vocațională4
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii4
Provocări intelectuale3
Resurse educaționale bogate3
Grupe de elevi reduse numeric1
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete1
Certificarea competențelor în contexte variate1

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Relațiile cu colegii22
Durata orelor și recreațiilor18
Naveta între școală și casă16
Programul școlar14
Nu aș schimba nimic14
Ora de începere a cursurilor12
Timpul pentru servirea meselor10
Relația cu dirigintele10
Relațiile cu profesorii9
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)9
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)8
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare8
Activitățile extrașcolare8
Modul de alegere a disciplinelor școlare8
Numărul disciplinelor școlare7
Volumul ghiozdanului6
Activitățile de învățare6
Mobilierul școlar5
Numărul și diversitatea temelor5
Interesul meu pentru învățare4
Materialele didactice3
Relațiile cu directorul școlii3
Cantitatea de informații învățate2
Alegerea opționalelor2
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii0

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților27
Dirigintelui21
Nu am comunicat încă nimănui19
Colegilor14
Directorului9
Șefului clasei9
Bunicilor5
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor2
Personalului școlii2
Consilierului școlar1

Ce gândesc elevii duminica seara?

„vai de capu meu , mâine iar merg la școală.. „1
Abia aștept să ajung la școală.6
Câte odată, mă gândesc, dacă mă ascultă la o materie 1
Ce o sa fac maine la scoala? 1
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.24
Nu vreau să mai merg la școală.7
Vreau sa ma mai odihnesc inca o zi1

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.15
Am timp pentru scoala , teme si joaca.1
As sta mai multe zile acasa1
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.2
In timpul saptamani am unele zile in care am timp sa ma relaxez dar unele sunt aglumerate1
Îmi fac timp și pentru teme și pentru viață personală 1
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.2
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.18

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

2 × one =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.