Liceul Tehnologic „Sandu Aldea” Călărași – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 487
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
70 de elevi (14,37%), 47 părinți și 3 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Învățare practică | 38 |
Mai puține teme | 22 |
Mai puține teste și evaluări | 21 |
Libertatea de alegere | 20 |
Învățarea prin joc | 17 |
Săli de clasă atractive | 16 |
Experiențe de învățare moderne | 16 |
Lipsa stresului | 14 |
Să fiu ascultat | 12 |
Acces la tehnologii digitale | 11 |
Provocări intelectuale | 9 |
Exigență redusă în notare | 8 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 7 |
Resurse educaționale bogate | 7 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 6 |
Orientare vocațională | 5 |
O bună consiliere psihologică | 4 |
Grupe de elevi reduse numeric | 4 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 4 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Durata orelor și recreațiilor | 19 |
Ora de începere a cursurilor | 16 |
Activitățile extrașcolare | 16 |
Naveta între școală și casă | 15 |
Programul școlar | 14 |
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.) | 14 |
Relațiile cu colegii | 12 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 11 |
Mobilierul școlar | 11 |
Volumul ghiozdanului | 10 |
Numărul și diversitatea temelor | 10 |
Numărul disciplinelor școlare | 8 |
Cantitatea de informații învățate | 7 |
Relațiile cu profesorii | 6 |
Timpul pentru servirea meselor | 6 |
Materialele didactice | 6 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 6 |
Nu aș schimba nimic | 5 |
Relația cu dirigintele | 5 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 5 |
Alegerea opționalelor | 5 |
Interesul meu pentru învățare | 4 |
Activitățile de învățare | 3 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 2 |
Relațiile cu directorul școlii | 1 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Părinților | 26 |
Nu am comunicat încă nimănui | 19 |
Dirigintelui | 15 |
Directorului | 11 |
Colegilor | 10 |
Personalului școlii | 3 |
Bunicilor | 3 |
Șefului clasei | 3 |
Consilierului școlar | 3 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 1 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 7 |
Iar trezirea la 6 …😣 | 1 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 40 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 22 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 37 |
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală. | 1 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 19 |
O parte din timpul meu liber este alocat pentru învățat si teme | 1 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 11 |
Treburi acasa | 1 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.