Liceul Tehnologic „Sandu Aldea” Călărași – Analiză particularizată

Liceul Tehnologic „Sandu Aldea” Călărași – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 487

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

70 de elevi (14,37%), 47 părinți și 3 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Învățare practică38
Mai puține teme22
Mai puține teste și evaluări21
Libertatea de alegere20
Învățarea prin joc17
Săli de clasă atractive16
Experiențe de învățare moderne16
Lipsa stresului14
Să fiu ascultat12
Acces la tehnologii digitale11
Provocări intelectuale9
Exigență redusă în notare8
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii7
Resurse educaționale bogate7
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete6
Orientare vocațională5
O bună consiliere psihologică4
Grupe de elevi reduse numeric4
Certificarea competențelor în contexte variate4

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Durata orelor și recreațiilor19
Ora de începere a cursurilor16
Activitățile extrașcolare16
Naveta între școală și casă15
Programul școlar14
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)14
Relațiile cu colegii12
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)11
Mobilierul școlar11
Volumul ghiozdanului10
Numărul și diversitatea temelor10
Numărul disciplinelor școlare8
Cantitatea de informații învățate7
Relațiile cu profesorii6
Timpul pentru servirea meselor6
Materialele didactice6
Modul de alegere a disciplinelor școlare6
Nu aș schimba nimic5
Relația cu dirigintele5
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare5
Alegerea opționalelor5
Interesul meu pentru învățare4
Activitățile de învățare3
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii2
Relațiile cu directorul școlii1

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților26
Nu am comunicat încă nimănui19
Dirigintelui15
Directorului11
Colegilor10
Personalului școlii3
Bunicilor3
Șefului clasei3
Consilierului școlar3
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor1

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.7
Iar trezirea la 6 …😣1
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.40
Nu vreau să mai merg la școală.22

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.37
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.1
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.19
O parte din timpul meu liber este alocat pentru învățat si teme1
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.11
Treburi acasa1

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

nineteen − 8 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.