Liceul Tehnologic Nr. 1 Borcea – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 613
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
67 de elevi (10,92%), 26 părinți și 17 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Mai puține teme | 25 |
Învățarea prin joc | 21 |
Învățare practică | 18 |
Săli de clasă atractive | 18 |
Experiențe de învățare moderne | 14 |
Acces la tehnologii digitale | 14 |
Mai puține teste și evaluări | 14 |
Resurse educaționale bogate | 13 |
Lipsa stresului | 12 |
O bună consiliere psihologică | 12 |
Să fiu ascultat | 11 |
Libertatea de alegere | 9 |
Provocări intelectuale | 9 |
Orientare vocațională | 3 |
Exigență redusă în notare | 3 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 3 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 2 |
Grupe de elevi reduse numeric | 2 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 1 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.) | 14 |
Durata orelor și recreațiilor | 13 |
Volumul ghiozdanului | 12 |
Nu aș schimba nimic | 12 |
Activitățile extrașcolare | 11 |
Programul școlar | 9 |
Relațiile cu colegii | 8 |
Ora de începere a cursurilor | 8 |
Mobilierul școlar | 8 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 7 |
Activitățile de învățare | 7 |
Numărul și diversitatea temelor | 6 |
Naveta între școală și casă | 6 |
Interesul meu pentru învățare | 6 |
Timpul pentru servirea meselor | 5 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 5 |
Cantitatea de informații învățate | 5 |
Numărul disciplinelor școlare | 5 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 3 |
Alegerea opționalelor | 1 |
Relațiile cu profesorii | 1 |
Materialele didactice | 1 |
Relația cu dirigintele | 1 |
Relațiile cu directorul școlii | 0 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 0 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Părinților | 23 |
Nu am comunicat încă nimănui | 21 |
Dirigintelui | 18 |
Directorului | 8 |
Colegilor | 6 |
Șefului clasei | 3 |
Consilierului școlar | 3 |
Bunicilor | 2 |
Personalului școlii | 2 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 1 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 26 |
Abia aștept să mă culc. | 1 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 32 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 7 |
Trebuie să mai îmi repet | 1 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 37 |
Am timp suficient și pentru teme,dar și pentru relaxare. | 1 |
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală. | 2 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 16 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 9 |
Sunt destul de multe teme, dar am si timp liber | 1 |
Temele îmi ocupă majoritatea timpului. | 1 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.