Liceul Tehnologic Nr. 1 Borcea – Analiză particularizată

Liceul Tehnologic Nr. 1 Borcea – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 613

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

67 de elevi (10,92%), 26 părinți și 17 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Mai puține teme25
Învățarea prin joc21
Învățare practică18
Săli de clasă atractive18
Experiențe de învățare moderne14
Acces la tehnologii digitale14
Mai puține teste și evaluări14
Resurse educaționale bogate13
Lipsa stresului12
O bună consiliere psihologică12
Să fiu ascultat11
Libertatea de alegere9
Provocări intelectuale9
Orientare vocațională3
Exigență redusă în notare3
Certificarea competențelor în contexte variate3
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii2
Grupe de elevi reduse numeric2
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete1

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)14
Durata orelor și recreațiilor13
Volumul ghiozdanului12
Nu aș schimba nimic12
Activitățile extrașcolare11
Programul școlar9
Relațiile cu colegii8
Ora de începere a cursurilor8
Mobilierul școlar8
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare7
Activitățile de învățare7
Numărul și diversitatea temelor6
Naveta între școală și casă6
Interesul meu pentru învățare6
Timpul pentru servirea meselor5
Modul de alegere a disciplinelor școlare5
Cantitatea de informații învățate5
Numărul disciplinelor școlare5
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)3
Alegerea opționalelor1
Relațiile cu profesorii1
Materialele didactice1
Relația cu dirigintele1
Relațiile cu directorul școlii0
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii0

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților23
Nu am comunicat încă nimănui21
Dirigintelui18
Directorului8
Colegilor6
Șefului clasei3
Consilierului școlar3
Bunicilor2
Personalului școlii2
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor1

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.26
Abia aștept să mă culc.1
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.32
Nu vreau să mai merg la școală.7
Trebuie să mai îmi repet1

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.37
Am timp suficient și pentru teme,dar și pentru relaxare.1
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.2
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.16
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.9
Sunt destul de multe teme, dar am si timp liber1
Temele îmi ocupă majoritatea timpului.1

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

17 − 2 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.