Liceul Tehnologic „Ion Ghica” Oltenița – Analiză particularizată

Liceul Tehnologic „Ion Ghica” Oltenița – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 649

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

85 de elevi (13,09%), 42 de părinți și 9 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Învățarea prin joc33
Mai puține teme27
Libertatea de alegere23
Lipsa stresului22
Săli de clasă atractive18
Mai puține teste și evaluări16
Provocări intelectuale16
Acces la tehnologii digitale12
Învățare practică12
O bună consiliere psihologică12
Să fiu ascultat8
Resurse educaționale bogate5
Orientare vocațională5
Experiențe de învățare moderne4
Exigență redusă în notare3
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii3
Grupe de elevi reduse numeric2
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete2
Certificarea competențelor în contexte variate0

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Volumul ghiozdanului25
Mobilierul școlar22
Durata orelor și recreațiilor20
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)18
Ora de începere a cursurilor16
Programul școlar15
Relațiile cu colegii12
Naveta între școală și casă11
Relațiile cu profesorii9
Numărul și diversitatea temelor7
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare7
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)6
Numărul disciplinelor școlare5
Cantitatea de informații învățate5
Timpul pentru servirea meselor5
Interesul meu pentru învățare5
Activitățile extrașcolare4
Materialele didactice4
Activitățile de învățare4
Relația cu dirigintele4
Modul de alegere a disciplinelor școlare3
Nu aș schimba nimic3
Alegerea opționalelor2
Relațiile cu directorul școlii2
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii2

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților34
Dirigintelui27
Directorului26
Colegilor18
Nu am comunicat încă nimănui10
Bunicilor8
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor6
Șefului clasei5
Consilierului școlar3
Personalului școlii1

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.18
ALTELE1
Aoloo, maine e luni mergem la scoala!1
ca vreau sa-mi prietenii.1
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.46
Nu vreau să mai merg la școală.17

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.61
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.4
in timpul liber   imi fac meseria  (sunt frizer)1
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.9
Nu fac teme1
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.8

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

fifteen − eight =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.