Liceul Tehnologic „Dan Mateescu” Călărași – Analiză particularizată

Liceul Tehnologic „Dan Mateescu” Călărași – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 490

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

74 de elevi (15,10%), 17 părinți și 8 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Învățare practică31
Mai puține teme27
Mai puține teste și evaluări19
Învățarea prin joc17
Libertatea de alegere16
Săli de clasă atractive16
O bună consiliere psihologică16
Lipsa stresului15
Experiențe de învățare moderne13
Să fiu ascultat12
Orientare vocațională9
Acces la tehnologii digitale7
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii7
Provocări intelectuale7
Exigență redusă în notare6
Resurse educaționale bogate6
Grupe de elevi reduse numeric4
Certificarea competențelor în contexte variate3
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete2

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Durata orelor și recreațiilor25
Programul școlar23
Naveta între școală și casă21
Ora de începere a cursurilor15
Relațiile cu colegii12
Activitățile extrașcolare11
Numărul disciplinelor școlare10
Nu aș schimba nimic10
Relațiile cu profesorii9
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)8
Timpul pentru servirea meselor8
Volumul ghiozdanului7
Relația cu dirigintele7
Numărul și diversitatea temelor6
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare6
Alegerea opționalelor5
Activitățile de învățare4
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii4
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)3
Interesul meu pentru învățare3
Materialele didactice3
Cantitatea de informații învățate2
Mobilierul școlar2
Modul de alegere a disciplinelor școlare2
Relațiile cu directorul școlii2

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților24
Nu am comunicat încă nimănui21
Directorului20
Dirigintelui18
Colegilor10
Personalului școlii6
Bunicilor5
Șefului clasei5
Consilierului școlar5
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor3

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.17
cu ce ma imbrac la scoala1
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.40
ne utam la film1
Nu ies afara decat pana la 12 ca sa pot sa ma trezesc maine1
Nu vreau să mai merg la școală.14

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.59
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.3
Fotbal1
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.5
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.6

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

twenty − 8 =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.