Liceul Tehnologic „C.G.Călinescu” Grădiștea – Analiză particularizată
Număr total de elevi: 427
Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la
73 de elevi (17,09%), 26 de părinți și 12 profesori
Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

ELEVI



(1-min, 10-max)
Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?
Mai puține teme | 41 |
Învățarea prin joc | 27 |
Învățare practică | 23 |
Mai puține teste și evaluări | 24 |
Lipsa stresului | 20 |
Libertatea de alegere | 19 |
Acces la tehnologii digitale | 16 |
Experiențe de învățare moderne | 13 |
Săli de clasă atractive | 13 |
Să fiu ascultat | 12 |
O bună consiliere psihologică | 6 |
Provocări intelectuale | 7 |
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete | 7 |
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii | 6 |
Exigență redusă în notare | 6 |
Grupe de elevi reduse numeric | 5 |
Resurse educaționale bogate | 4 |
Orientare vocațională | 3 |
Certificarea competențelor în contexte variate | 1 |
Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?
Volumul ghiozdanului | 29 |
Numărul și diversitatea temelor | 26 |
Durata orelor și recreațiilor | 19 |
Programul școlar | 16 |
Relațiile cu colegii | 15 |
Ora de începere a cursurilor | 14 |
Mobilierul școlar | 13 |
Naveta între școală și casă | 12 |
Activitățile extrașcolare | 10 |
Modul în care predau profesorii (metodele didactice) | 8 |
Relația cu dirigintele | 10 |
Relațiile cu profesorii | 8 |
Numărul disciplinelor școlare | 8 |
Timpul pentru servirea meselor | 8 |
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.) | 7 |
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii | 4 |
Interesul meu pentru învățare | 4 |
Materialele didactice | 4 |
Modul de alegere a disciplinelor școlare | 4 |
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare | 2 |
Cantitatea de informații învățate | 2 |
Activitățile de învățare | 3 |
Alegerea opționalelor | 3 |
Relațiile cu directorul școlii | 3 |
Nu aș schimba nimic | 2 |
Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală
Părinților | 28 |
Nu am comunicat încă nimănui | 21 |
Colegilor | 16 |
Dirigintelui | 16 |
Șefului clasei | 10 |
Bunicilor | 9 |
Directorului | 8 |
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor | 6 |
Personalului școlii | 4 |
Consilierului școlar | 2 |
Ce gândesc elevii duminica seara?
Abia aștept să ajung la școală. | 19 |
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine. | 46 |
Nu vreau să mai merg la școală. | 13 |
Mă gandesc la cat de grea va fi ziua de mâine ca sa ma pot pregati pentru ziua respectiva | 1 |
am o grămadă de teme pentru maine | 1 |
Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme. | 32 |
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală. | 10 |
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua. | 28 |
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua. | 10 |
Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.