Liceul Tehnologic „C.G.Călinescu” Grădiștea – Analiză particularizată

Liceul Tehnologic „C.G.Călinescu” Grădiștea – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 427

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

73 de elevi (17,09%), 26 de părinți și 12 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Mai puține teme41
Învățarea prin joc27
Învățare practică23
Mai puține teste și evaluări24
Lipsa stresului20
Libertatea de alegere19
Acces la tehnologii digitale16
Experiențe de învățare moderne13
Săli de clasă atractive13
Să fiu ascultat12
O bună consiliere psihologică6
Provocări intelectuale7
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete7
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii6
Exigență redusă în notare6
Grupe de elevi reduse numeric5
Resurse educaționale bogate4
Orientare vocațională3
Certificarea competențelor în contexte variate1

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Volumul ghiozdanului29
Numărul și diversitatea temelor26
Durata orelor și recreațiilor19
Programul școlar16
Relațiile cu colegii15
Ora de începere a cursurilor14
Mobilierul școlar13
Naveta între școală și casă12
Activitățile extrașcolare10
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)8
Relația cu dirigintele10
Relațiile cu profesorii8
Numărul disciplinelor școlare8
Timpul pentru servirea meselor8
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)7
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii4
Interesul meu pentru învățare4
Materialele didactice4
Modul de alegere a disciplinelor școlare4
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare2
Cantitatea de informații învățate2
Activitățile de învățare3
Alegerea opționalelor3
Relațiile cu directorul școlii3
Nu aș schimba nimic2

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților28
Nu am comunicat încă nimănui21
Colegilor16
Dirigintelui16
Șefului clasei10
Bunicilor9
Directorului8
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor6
Personalului școlii4
Consilierului școlar2

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.19
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.46
Nu vreau să mai merg la școală.13
Mă gandesc la cat de grea va fi ziua de mâine  ca sa ma pot pregati pentru ziua respectiva 1
am o grămadă de teme pentru maine1

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.32
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.10
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.28
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.10

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

4 × one =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.