Colegiul Economic Călărași- Analiză particularizată

Colegiul Economic Călărași- Analiză particularizată

Număr total de elevi: 892

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

346 de elevi (38,78%), 30 de părinți și 16 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn, pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Mai puține teme144
Mai puține teste și evaluări133
Lipsa stresului122
Învățarea prin joc115
Libertatea de alegere107
Învățare practică105
Experiențe de învățare moderne92
Acces la tehnologii digitale82
Exigență redusă în notare70
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii62
Săli de clasă atractive59
Orientare vocațională51
Provocări intelectuale44
O bună consiliere psihologică38
Să fiu ascultat33
Grupe de elevi reduse numeric26
Resurse educaționale bogate21
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete17
Certificarea competențelor în contexte variate13

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Programul școlar105
Durata orelor și recreațiilor97
Tehnologiile moderne din școală90
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)86
Ora de începere a cursurilor80
Relațiile cu profesorii68
Numărul disciplinelor școlare60
Numărul și diversitatea temelor57
Volumul ghiozdanului57
Modul de alegere a disciplinelor școlare46
Mobilierul școlar46
Activitățile extrașcolare45
Cantitatea de informații învățate44
Timpul pentru servirea meselor44
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare43
Naveta între școală și casă38
Alegerea opționalelor37
Activitățile de învățare33
Interesul meu pentru învățare32
Relațiile cu colegii32
Relația cu dirigintele29
Materialele didactice19
Nu aș schimba nimic14
Relațiile cu directorul școlii13
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii11

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Nu am comunicat încă nimănui128
Părinților115
Colegilor100
Dirigintelui70
Directorului26
Personalului școlii21
Șefului clasei21
Bunicilor16
Consilierului școlar13
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor11

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia astep sa ies cu prietenul meu1
Abia aștept să ajung la școală.32
Abia aștept să mănânc1
Abia aștept să se termine săptămână1
Am teme pentru maine 😭1
Lucruri noi de învățat la istorie1
Ma gandesc daca o sa ma asculte la ceva si despre ce o sa ne predea1
Ma gandesc la timpul pe care il pierd si ca nu pot sa fac ceva constructiv si sa imi dezvolt talentele.1
Mâncare,bani etc.1
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.166
Nu am chef de scoala luni2
Nu vreau să mai merg la școală.130
Orice elev doreste ziua de weekend, scoala este un loc in care nu inveti ce iti place.1
Parcă mai mergea o seară cu prietenii1
Sa scap odata de scoala1
Trebuie sa merg la școală.1
vreau sa fumez cu fratia1
Vreau sa mi iau viata1
Vreau sa mor1

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Activitățile personale ma împiedică sa învăț și să-mi fac temele. 1
Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.156
Am timp de teme cat si de alte activitati.1
Am timp si de scoala si de iesit1
Am timp si pentru mine si pentru teme.1
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.8
fumez verde si ascult muzica1
Ies cu prienul meu1
Îmi urăsc viata1
Ma bucur de timpul liber pe care il am relaxandu-mă1
Mai trebuia o zi libera 1
Mă trezesc, fac ghiozdanul, mananc , plec la scoală, vin de la scoala, teme si apoi dorm…1
Nu am viața  personal deoarece mă ocup cu treburi casnice1
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.58
Nu fac nimic legat de scoala 1
Nu fac temele2
Nu mai suport școala, îmi da anxietate 1
Nu prea imi dau interesul fata de scoala1
Nu-mi fac temele, am destul timp liber1
Programul este decent1
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.104
Termin tema si am plecaaat1
Timpul este ocupat cu pasiuni si dezvoltarea mea intelectuala si personala si mai putin scoala1

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

sixteen − one =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.