Ce încercăm să aflăm?

Ce încercăm să aflăm?

Prin cele trei chestionare, încercăm să aflăm reprezentările elevilor, părinţilor şi profesorilor asupra conceptului de hedonism şcolar.

Mai precis, ne propunem să descoperim următoarele categorii de informaţii şi corelaţii:

Despre elevi

  • Câte ore pe noapte dorm, în medie, elevii călărăşeni.
    • Corelații cu vârsta, mediul de proveniență, școala în care învață, plăcerea de a veni la școală.
  • În ce măsură așteaptă sau nu plecarea la școală într-o zi de luni.
    • Corelații cu numărul de ore de somn pe noapte, vârsta, mediul de proveniență, școala în care învață.
  • Cum evaluează timpul liber disponibil în timpul săptămânii.
    • Corelații cu numărul de ore de somn pe noapte, vârstă, mediul de proveniență, școala în care învață.
  • Cât de mult sunt preocupați să meargă cu plăcere la școală.
  • Cu ce asociază ideea de plăcere în școală.
    • Corelații cu vârsta, mediul de proveniență, școala în care învață, plăcerea de a veni la școală.
  • Ce le place cel mai mult la propriile școli.
  • Ce modificări ar face, pentru ca școala să le fie mai dragă.
  • Ce ar schimba în propriul comportament pentru ca școala să le fie mai dragă.
  • Dacă au comunicat și cui, schimbările dorite în școală, dar și nivelul succesului pe care l-au înregistrat în realizarea schimbărilor propuse.

Despre părinți

  • Dacă sunt adepții unei educații mai curând spartane sau mai curând democratice.
    • Corelații cu vârsta și cu mediul de proveniență.
  • Dacă au o reprezentare corectă asupra numărului de ore dormite de copii, în medie, pe noapte.
  • Dacă cunosc sentimentele cu care copiii merg la școală.
    • Corelații cu răspunsurile elevilor.
  • Cu ce cred că asociază copiii plăcerea de a fi în școală.
  • Cât de mult sunt preocupați ca propriul copil să meargă cu plăcere la școală.
    • Corelații cu tipul de educație aleasă la prima întrebare.
  • Cum ar reacționa dacă propriii copii ar merge fără plăcere la școală.
  • Ce ar schimba în școală pentru ca propriii copii să meargă cu plăcere.
    • Corelații cu răspunsurile elevilor.
  • Ce apreciază la școala în care învață propriul copil.
    • Corelații cu răspunsurile elevilor.
  • Dacă au comunicat și cui, schimbările dorite în școală, dar și nivelul succesului pe care l-au înregistrat în realizarea schimbărilor propuse.

Despre profesori

  • Dacă sunt adepții unei educații mai curând spartane sau mai curând democratice.
    • Corelații cu vârsta, mediul de proveniență.
  • Cât de important este să vină la școală cu plăcere.
  • Ce consecințe pot apărea când un profesor vine fără plăcere la școală.
  • Cum evaluează dorința elevilor de a petrece timp în școală.
    • Corelații cu răspunsurile elevilor și părinților.
  • Cu ce cred că asociază elevii plăcerea de a fi în școală.
    • Corelații cu răspunsurile elevilor și părinților.
  • Ce ar schimba în școală pentru a crește starea de bine a elevilor.
  • Cât de important este ca elevii să vină cu plăcere la școală.
    • Corelații cu alegerea tipului de educație, cu răspunsurile elevilor și părinților.
  • Măsura în care folosesc instrumente pentru determinarea stării de bine a elevilor.
  • Ce demersuri ar putea realiza în școală pentru a crește starea de bine a elevilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

2 × two =

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.