Blog

Analize particularizate pentru cele 27 de școli care au atins eșantionul reprezentativ

Astăzi, 26 martie 2020, am finalizat procesul de analizare a datelor provenite din cele 27 de școli care au atins eșantionul reprezentativ. COLEGIUL ECONOMIC CALARASI SCOALA GIMNAZIALA NR.1 PERISORU  COLEGIUL NAȚIONAL „N. BASARAB” OLTENITA  LICEUL „DANUBIUS” CALARASI  LICEUL „ALEXANDRU ODOBESCU” LEHLIU GARA  SCOALA GIMNAZIALA NR.1 JEGALIA  SCOALA GIMNAZIALA NR.1 UNIREA  LICEUL TEHNOLOGIC „C. G. CALINESCU” GRADISTEA …
Citește mai mult

Școala Gimnazială „George Vâlsan” Independența – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 365 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 34 de elevi (9,31%), 5 părinți și 7 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Mai puține teme 17 Mai puține teste și evaluări 11 Lipsa…
Citește mai mult

Școala Gimnazială „Tudor Vladimirescu” Călărași – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 664 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 67 de elevi (10,09%), 8 părinți și 1 profesor Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Mai puține teme 46 Mai puține teste și evaluări 32 Libertatea…
Citește mai mult

Școala Gimnazială Nr. 1 Dragoș Vodă – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 363 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 41 de elevi (11,29%), 12 părinți și 2 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Acces la tehnologii digitale 14 Săli de clasă atractive 14 Învățarea…
Citește mai mult

Școala Gimnazială „Alexandru D. Ghica” Oltenița – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 370 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 41 de elevi (11,08%), 12 părinți și 2 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Învățare practică 36 Mai puține teme 29 Lipsa stresului 22 Mai…
Citește mai mult

Liceul Tehnologic Nr. 1 Borcea – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 613 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 67 de elevi (10,92%), 26 părinți și 17 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Mai puține teme 25 Învățarea prin joc 21 Învățare practică 18…
Citește mai mult

Școala Gimnazială Nr.1 Valea Roșie – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 323 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 38 de elevi (11,76%), 5 părinți și 8 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Învățare practică 24 Învățarea prin joc 21 Mai puține teste și…
Citește mai mult

Școala Gimnazială Nr.2 Borcea – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 299 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 36 de elevi (12,04%), 29 de părinți și 5 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Învățarea prin joc 15 Mai puține teme 14 Experiențe de…
Citește mai mult

Școala Gimnazială Nr.1 Dîlga Gară – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 302 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 39 de elevi (12,91%), 15 părinți și 10 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Mai puține teme 17 Lipsa stresului 16 Să fiu ascultat 13…
Citește mai mult

Liceul Tehnologic „Ion Ghica” Oltenița – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 649 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 85 de elevi (13,09%), 42 de părinți și 9 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Învățarea prin joc 33 Mai puține teme 27 Libertatea de…
Citește mai mult