Școala Gimnazială Nr.2 Borcea – Analiză particularizată

Școala Gimnazială Nr.2 Borcea – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 299

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

36 de elevi (12,04%), 29 de părinți și 5 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Situația vârstei elevilor respondenți
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Învățarea prin joc15
Mai puține teme14
Experiențe de învățare moderne14
Învățare practică13
Libertatea de alegere12
Săli de clasă atractive12
Lipsa stresului11
Acces la tehnologii digitale10
Provocări intelectuale9
Resurse educaționale bogate7
Să fiu ascultat6
Mai puține teste și evaluări6
O bună consiliere psihologică5
Orientare vocațională3
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii2
Exigență redusă în notare2
Grupe de elevi reduse numeric1
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete0
Certificarea competențelor în contexte variate0

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Volumul ghiozdanului17
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)14
Durata orelor și recreațiilor11
Numărul și diversitatea temelor9
Programul școlar7
Relațiile cu colegii5
Alegerea opționalelor5
Ora de începere a cursurilor4
Timpul pentru servirea meselor4
Nu aș schimba nimic4
Activitățile extrașcolare4
Modul de alegere a disciplinelor școlare4
Naveta între școală și casă4
Cantitatea de informații învățate3
Mobilierul școlar3
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare3
Numărul disciplinelor școlare2
Interesul meu pentru învățare2
Activitățile de învățare2
Relațiile cu profesorii2
Relațiile cu directorul școlii1
Materialele didactice1
Relația cu dirigintele1
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)1
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii0

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților19
Nu am comunicat încă nimănui10
Colegilor9
Dirigintelui5
Directorului4
Bunicilor1
Șefului clasei0
Consilierului școlar0
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor0
Personalului școlii0

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.8
Abia aştept să învăț lucruri noi săptămâna aceasta.1
Că începe o nouă săptămână1
Ma relaxez1
Ma relaxez si ma odihnesc.1
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.22
Nu vreau să mai merg la școală.1
Ziua de luni va fi una incarcata.1

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.11
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.1
Într-o jumătate de zii îmi fac temele iar apoi am timp liber pentru mine 1
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.5
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.18

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.