Școala Gimnazială Nr. 1 Dragoș Vodă – Analiză particularizată

Școala Gimnazială Nr. 1 Dragoș Vodă – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 363

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

41 de elevi (11,29%), 12 părinți și 2 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Acces la tehnologii digitale14
Săli de clasă atractive14
Învățarea prin joc13
Mai puține teste și evaluări13
Învățare practică13
Libertatea de alegere12
Mai puține teme10
Să fiu ascultat9
Experiențe de învățare moderne8
Lipsa stresului8
O bună consiliere psihologică7
Resurse educaționale bogate6
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii5
Provocări intelectuale5
Orientare vocațională4
Exigență redusă în notare3
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete0
Certificarea competențelor în contexte variate0
Grupe de elevi reduse numeric0

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Volumul ghiozdanului18
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)12
Durata orelor și recreațiilor11
Numărul și diversitatea temelor8
Nu aș schimba nimic8
Programul școlar7
Timpul pentru servirea meselor7
Activitățile extrașcolare6
Ora de începere a cursurilor4
Numărul disciplinelor școlare4
Modul de alegere a disciplinelor școlare3
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)3
Relațiile cu colegii3
Interesul meu pentru învățare3
Relațiile cu directorul școlii3
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare2
Relațiile cu profesorii2
Mobilierul școlar2
Materialele didactice1
Activitățile de învățare1
Cantitatea de informații învățate1
Alegerea opționalelor1
Naveta între școală și casă1
Relația cu dirigintele1
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii0

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților15
Colegilor12
Nu am comunicat încă nimănui11
Dirigintelui5
Șefului clasei3
Directorului3
Personalului școlii2
Bunicilor1
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor1
Consilierului școlar0

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.14
Imi place si acasa si la scoala 1
La orele care nu prea bine le ingelegi.1
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.20
Nu vreau să mai merg la școală.2

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.18
Am timp si de teme si invatat dar imi ramane si timp liber1
Am timp si pentru joaca cat si pentru teme1
Dacă m-ar primi, aș mai sta câteva ore la școală.6
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.3
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.9

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.