Școala Gimnazială „George Vâlsan” Independența – Analiză particularizată

Școala Gimnazială „George Vâlsan” Independența – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 365

Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la

34 de elevi (9,31%), 5 părinți și 7 profesori

Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente.

Modalitatea de citire a diagramelor: opțiunea 1 a fost aleasă de 10 respondenți, opțiunea 2 a fost aleasă de 60 de respondenți etc.

ELEVI

Distribuția elevilor respondenți în funcție de vârstă (în ani împliniți)
Durata medie a perioadei de somn (în ore), pe noapte, în funcție de vârstă
Preocuparea pentru a merge la școală cu plăcere, în rândul elevilor respondenți
(1-min, 10-max)

Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală?

Mai puține teme17
Mai puține teste și evaluări11
Lipsa stresului11
Acces la tehnologii digitale9
Reducerea numărului disciplinelor școlare obligatorii9
Săli de clasă atractive8
Învățarea prin joc8
Învățare practică8
Experiențe de învățare moderne5
O bună consiliere psihologică5
Să fiu ascultat4
Resurse educaționale bogate4
Libertatea de alegere3
Lipsa orarului școlar și liberul acces în cabinete3
Exigență redusă în notare2
Provocări intelectuale2
Orientare vocațională2
Grupe de elevi reduse numeric0
Certificarea competențelor în contexte variate0

Ce ar modifica elevii pentru a le fi școala mai dragă?

Volumul ghiozdanului11
Programul școlar11
Durata orelor și recreațiilor10
Ora de începere a cursurilor8
Numărul și diversitatea temelor6
Tehnologiile moderne din școală (televizor, calculator, proiector, tablă interactivă, aplicații online, manuale digitale etc.)6
Numărul disciplinelor școlare6
Relațiile cu profesorii4
Interesul meu pentru învățare4
Modul în care predau profesorii (metodele didactice)3
Cantitatea de informații învățate3
Relația cu dirigintele3
Mobilierul școlar3
Materialele didactice3
Nu aș schimba nimic3
Activitățile de învățare3
Naveta între școală și casă3
Relațiile cu colegii2
Activitățile extrașcolare2
Timpul pentru servirea meselor2
Alegerea opționalelor2
O bună gestionare a timpului personal și a sarcinilor școlare2
Modul de alegere a disciplinelor școlare1
Relațiile cu directorul școlii1
Relațiile cu ceilalți angajați ai școlii0

Dacă și cui comunică elevii sugestiile schimbărilor pe care și le doresc în școală

Părinților15
Nu am comunicat încă nimănui9
Directorului7
Reprezentantului elevilor – Președintele Consiliului Elevilor5
Dirigintelui4
Consilierului școlar3
Colegilor2
Bunicilor2
Șefului clasei1
Personalului școlii1

Ce gândesc elevii duminica seara?

Abia aștept să ajung la școală.4
Mi-e frica de ce o sa urmeze săptămâna asta2
Mi-e indiferent. Ori acasă, ori la școală, mă simt la fel de bine.15
Nu vreau să mai merg la școală.13

Ce gândesc elevii despre programul săptămânal?

Am suficient de mult timp liber, nu am așa multe teme.13
Majoritatea timpului meu este ocupata, doar câteva ore ma mai joc pe leptop1
Nu am viață personală, programul școlar și temele îmi ocupă toată ziua.10
Programul școlar, temele și meditațiile îmi consumă aproape toată ziua.9
Temele îmi ocupa jumatate din zi și restul este timp liber1

Protected Area

This content is password-protected. Please verify with a password to unlock the content.

Interpretarea datelor și extragerea concluziilor va fi realizată la nivelul unității școlare, fie în cadrul organizat al consiliului de administrație, consiliului profesoral, comitetului reprezentativ al părinților, consiliului elevilor, fie în cadrul informal asigurat de respondenții din școală care au furnizat aceste date și care au acces la acestea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.