Blog

Liceul Tehnologic „C.G.Călinescu” Grădiștea – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 427 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 73 de elevi (17,09%), 26 de părinți și 12 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Mai puține teme 41 Învățarea prin joc 27 Învățare practică…
Citește mai mult

Școala Gimnazială nr. 1 Unirea – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 217 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 43 de elevi (19,81%), 26 de părinți și 2 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Învățare practică 15 Acces la tehnologii digitale 14 Învățarea prin…
Citește mai mult

Școala Gimnazială Nr.1 Jegălia – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 360 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 74 de elevi (20,55%), 0 de părinți și 3 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Învățarea prin joc 33 Mai puține teme 32 Mai puține…
Citește mai mult

Liceul „Alexandru Odobescu” Lehliu Gară – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 849 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 216 de elevi (25,44%), 29 de părinți și 6 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Mai puține teme 91 Lipsa stresului 91 Mai puține teste…
Citește mai mult

Liceul Danubius – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 830 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 213 de elevi (25,66%), 33 de părinți și 11 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Lipsa stresului 84 Mai puține teme 77 Libertatea de alegere…
Citește mai mult

Colegiul Național „N. Basarab” Oltenița – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 738 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 229 de elevi (31,02%), 39 de părinți și 2 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Lipsa stresului 128 Mai puține teste și evaluări 92 Învățare…
Citește mai mult

Școala Gimnazială Nr. 1 Perișoru – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 556 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 193 de elevi (34,71%), 44 de părinți și 10 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Învățarea prin joc 70 Mai puține teme 65 Învățare practică…
Citește mai mult

Colegiul Economic Călărași- Analiză particularizată

Număr total de elevi: 892 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 346 de elevi (38,78%), 30 de părinți și 16 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Mai puține teme 144 Mai puține teste și evaluări 133…
Citește mai mult

Primele concluzii

Primăria Călărași a găzduit miercuri, 6 noiembrie 2019, Cercul Pedagogic al profesorilor de istorie, științe sociale și al consilierilor școlari din județul Călărași. Fișierele cu baza de date Fișierele de mai jos nu conțin coloanele referitoare la unitatea școlară și la adresa de email, asigurând anonimatul complet al respondenților. Răspunsuri elevi Răspunsuri părinți Răspunsuri profesori…
Citește mai mult

Primele observații

Se constată că școlile din mediul rural se mobilizează mai rapid decât cele din mediul urban. Din primele 20 de școli care au atins eșantionul reprezentativ, 12 sunt din mediul rural și 8 sunt din mediul urban. O cauză ar putea fi și numărul mai mic de elevi, comparativ cu școlile din orașe, mai bine…
Citește mai mult