Blog

Liceul Tehnologic „Matei Basarab” Mănăstirea – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 551 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 70 de elevi (12,70%), 18 părinți și 7 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Învățarea prin joc 33 Mai puține teme 27 Libertatea de alegere…
Citește mai mult

Școala Gimnazială ”Prof. univ. dr. Adrian Rădulescu” Dorobanțu – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 296 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 34 de elevi (11,48%), 9 părinți și 10 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Învățarea prin joc 14 Acces la tehnologii digitale 13 Învățare practică…
Citește mai mult

Liceul Tehnologic „Sandu Aldea” Călărași – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 487 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 70 de elevi (14,37%), 47 părinți și 3 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Învățare practică 38 Mai puține teme 22 Mai puține teste și…
Citește mai mult

Liceul Tehnologic „Dan Mateescu” Călărași – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 490 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 74 de elevi (15,10%), 17 părinți și 8 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Învățare practică 31 Mai puține teme 27 Mai puține teste și…
Citește mai mult

Școala Gimnazială „Mircea Vodă” Călărași – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 501 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 76 de elevi (15,16%), 54 părinți și 12 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Mai puține teme 31 Mai puține teste și evaluări 30 Lipsa…
Citește mai mult

Școala Gimnazială Nr. 2 Modelu – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 551 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 57 de elevi (10,34%), 7 părinți și 16 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Mai puține teme 26 Lipsa stresului 24 Învățarea prin joc 21…
Citește mai mult

Școala Gimnazială Nr. 1 Modelu – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 389 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 64 de elevi (16,45%), 0 părinți și 7 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Mai puține teme 23 Învățarea prin joc 22 Acces la tehnologii…
Citește mai mult

Școala Gimnazială „Dragoș Marin” Ștefan cel Mare – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 366 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 61 de elevi (16,66%), 23 părinți și 2 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Săli de clasă atractive 28 Învățarea prin joc 27 Să fiu…
Citește mai mult

Colegiul Național „Barbu Știrbei” Călărași – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 931 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 158 de elevi (16,97%), 27 părinți și 7 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Lipsa stresului 78 Învățare practică 63 Mai puține teme 57 Reducerea…
Citește mai mult

Școala Gimnazială Nr. 1 Dor Mărunt Sat – Analiză particularizată

Număr total de elevi: 538 Analiza a fost realizată pe baza răspunsurilor primite de la 92 de elevi (17,10%), 12 părinți și 5 profesori Nu au fost analizate răspunsurile duplicate sau cele inconsistente. ELEVI Cu ce asociază elevii plăcerea de a veni la școală? Mai puține teme 31 Învățarea prin joc 24 Acces la tehnologii…
Citește mai mult